„Rzeczpospolita” najczęściej cytowanym medium dekady – analiza IMM - Marketing przy Kawie
„Rzeczpospolita” najczęściej cytowanym medium dekady – analiza IMM
  • 0
  • 5
6.06.2014

„Rzeczpospolita” najczęściej cytowanym medium dekady – analiza IMM

„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Dziennik Gazeta Prawna” znalazły się na podium najczęściej cytowanych mediów dekady 2004–2013 – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły TVN24, „Wprost” i RMF FM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 czerwca 2014

5 czerwca 2014