Nike wyprzedza Zarę, H&M trzeci – najcenniejsze marki odzieżowe w rankingu BrandZ Top 100
  • 0
  • 1
5.06.2014

Nike wyprzedza Zarę, H&M trzeci – najcenniejsze marki odzieżowe w rankingu BrandZ Top 100

Konsumenci znowu chętniej otwierają portfele, a na odbiciu rynkowym najbardziej zyskuje odzież. To najszybciej rosnący sektor rynku – wynika z rankingu BrandZ Top 100 przygotowanego przez Millward Brown. Na podium najcenniejszych marek tej branży stoją Nike, Zara i H&M.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2014

4 czerwca 2014