0 1 0 0 0 9.05.2005”NA …” – majowa kampania outdoor’owa Primy FinezjiW maju rozpoczęła się kampania outdoor'owa kawy mielonej Primy Finezji pod hasłem "Na ...". Kampania potrwa do końca maja i ma charakter regionalny. Za kreacje odpowiedzialna jest Grey Worldwide Warszawa, za realizację kampanii outdoor'owej MediaCom Warszawa.
0 1 0 0 0 9.05.2005RUMOR.pl – nowy serwis muzycznyW maju br. ruszył RUMOR.pl - nowy serwis internetowy poświęcony muzyce rockowej. Na rynku reklamowym, portal obsługiwany będzie przez dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
0 1 0 0 0 9.05.2005Carlsberg Happy Hours w Pizza Hut10 maja 2005 r. we wszystkich restauracjach Pizza Hut na terenie całego kraju rusza letnia piwna promocja.
0 1 0 0 0 9.05.2005ITBC Communication zadba o wizerunek SKARBIEC AMH S.A.Agencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę Public Relations holdingu SKARBIEC Asset Management Holding S.A.
0 1 0 0 0 9.05.2005Dwie nagrody dla kampanii Nikona w konkursie reklamowym Kreatura 2005Międzynarodowe jury pod przewodnictwem Boba Garfielda przyznało 2 nagrody kampaniom Nikona przygotowanym przez agencję reklamową Paralotna w konkursie Kreatura 2005.
0 1 0 0 0 9.05.2005Lexus Fashion Night10 czerwca 2005 roku obędzie się Lexus Fashion Night - zapowiadany już wcześniej wieczór mody i motoryzacji Lexusa. Pierwotna data wydarzenia, 15 kwietnia 2005, została przesunięta ze względu na żałobę narodową.
0 1 0 0 0 9.05.2005Gruppa66 Ogilvy rozszerza współpracę z firmą NutriciaAgencja Gruppa66 Ogilvy rozszerzyła współpracę z międzynarodowym koncernem NUTRICIA – liderem rynku żywności dla niemowląt i dzieci. BoboVita jest kolejną, po Bebilonie, marką, dla której agencja przygotowuje kampanię ATL. Trwają prace nad jedną ze strategicznych grup produktowych - musami owocowymi BoboVita „Skarby z Ogrodu”.
0 1 0 0 0 9.05.2005Carrefour partnerem programu 24 godziny w Warszawie w TV5Carrefour został partnerem programu „24 godziny w Warszawie”, który zrealizowany zostanie przez publiczną telewizję francuską TV5 we współpracy z Urzędem Miasta Warszawy. Celem realizacji tego przedsięwzięcia jest promocja Warszawy w świecie. Program prezentowany będzie w telewizji TV5 w sobotę 11 czerwca i 12 czerwca w wielu krajach na świecie. Program ten nada również TVP.
0 1 0 0 0 9.05.2005Bramki z piłkarskiego Pucharu Polski w Wirtualnej PolsceWirtualna Polska zacieśnia współpracę z Telewizją Polsat, rozszerzając ją o współpracę redakcyjną z największym polskim kanałem sportowym – Polsatem Sport. Dzięki temu relacje z meczów piłkarskiego Pucharu Polski znajdą się także w Internecie. Najciekawsze sytuacje i bramki meczów Pucharu będzie można obejrzeć na stronach portalu wp.pl.
0 1 0 0 0 9.05.2005Generacja Gadu-GaduGeneracja Gadu-Gadu – to nowy serwis internetowy stworzony specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Pod adresem www.generacja.gadu-gadu.pl można dołączyć do istniejących już grup tematycznych lub też stworzyć własną i poznawać nowych znajomych. Serwis w wersji testowej został oficjalnie uruchomiony 9 maja br.