Ruszyła nowa kampania reklamowa DLH Poland
  • 0
  • 1
2.10.2009

Ruszyła nowa kampania reklamowa DLH Poland

Pod hasłem „Cały świat pod stopami” rusza najnowsza kampania reklamowa DLH Poland.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2009

1 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2009

"Web ma znaczenie" – sieciowa rewolucja - jej osiągnięcia i szanse

Przedinternetową erę cechowała monotonia. Powstanie Internetu, i niedługo potem, narodzenie Sieci zrewolucjonizowało świat. Dziś zastanawiamy się w jaki sposób ludzie umawiali się na spotkania, przekładali je – w jaki sposób komunikowali się, w czasach kiedy nie istniał Internet, telefonia komórkowa. - Osoby, które dzisiaj mają po 18 lat nie muszą zadawać sobie tego pytania, bo od zawsze żyją w dobie Web – tak podsumował swoje wystąpienie Jean – Philipe Mathes, menedżer produktu firmy Renault Scope Marketing Group podczas konferencji zatytułowanej „Web ma znaczenie”, zorganizowanej przez firmę Makolab SA.