0 1 2.10.2009Ruszyła nowa kampania reklamowa DLH Polandkampanie reklamowe TweetPod hasłem „Cały świat pod stopami” rusza najnowsza kampania reklamowa DLH Poland.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.10.2009Novem rozszerza ofertę o reklamę w wyszukiwarkach internetowychNovem, sieć afiliacyjna prowadząca w Internecie kampanie reklamowe w modelu „płać za efekt”, rozszerzyła zakres swoich działań na wyszukiwarki internetowe.
0 1 0 0 0 1.10.2009XX edycja konkursu "Teraz Polska"Rozpoczęła się jubileuszowa - dwudziesta już - edycja konkursu "Teraz Polska". W bieżącej edycji konkursu nagradzane będą najlepsze produkty, usługi, gminy oraz Ppzedsięwzięcia innowacyjne. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 15 stycznia 2010 roku.
0 1 0 0 0 1.10.2009Samsung Electronics Polska wybiera Momentum WorldwideAgencja Momentum Worldwide rozpoczęła współpracę z firmą Samsung Electronics Polska. Działania które przeprowadzi Momentum będą aktywowały sprzedaż w kategorii produktów RTV.
0 1 0 0 0 1.10.2009"Web ma znaczenie" – sieciowa rewolucja - jej osiągnięcia i szansePrzedinternetową erę cechowała monotonia. Powstanie Internetu, i niedługo potem, narodzenie Sieci zrewolucjonizowało świat. Dziś zastanawiamy się w jaki sposób ludzie umawiali się na spotkania, przekładali je – w jaki sposób komunikowali się, w czasach kiedy nie istniał Internet, telefonia komórkowa. - Osoby, które dzisiaj mają po 18 lat nie muszą zadawać sobie tego pytania, bo od zawsze żyją w dobie Web – tak podsumował swoje wystąpienie Jean – Philipe Mathes, menedżer produktu firmy Renault Scope Marketing Group podczas konferencji zatytułowanej „Web ma znaczenie”, zorganizowanej przez firmę Makolab SA.