Samsung Electronics Polska wybiera Momentum Worldwide
  • 0
  • 1
1.10.2009

Samsung Electronics Polska wybiera Momentum Worldwide

Agencja Momentum Worldwide rozpoczęła współpracę z firmą Samsung Electronics Polska. Działania które przeprowadzi Momentum będą aktywowały sprzedaż w kategorii produktów RTV.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2009

"Web ma znaczenie" – sieciowa rewolucja - jej osiągnięcia i szanse

Przedinternetową erę cechowała monotonia. Powstanie Internetu, i niedługo potem, narodzenie Sieci zrewolucjonizowało świat. Dziś zastanawiamy się w jaki sposób ludzie umawiali się na spotkania, przekładali je – w jaki sposób komunikowali się, w czasach kiedy nie istniał Internet, telefonia komórkowa. - Osoby, które dzisiaj mają po 18 lat nie muszą zadawać sobie tego pytania, bo od zawsze żyją w dobie Web – tak podsumował swoje wystąpienie Jean – Philipe Mathes, menedżer produktu firmy Renault Scope Marketing Group podczas konferencji zatytułowanej „Web ma znaczenie”, zorganizowanej przez firmę Makolab SA.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2009

Konferencja w Instytucie Dziennikarstwa UW - praktycy i teoretycy o public relations

O znaczeniu i kondycji public relations dyskutowali profesjonaliści i uznane w środowisku autorytety. Konferencja „Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu” zorganizowana w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego 25 i 26 września 2009 r. stworzyła forum, na którym można było rozwiać nurtujące wątpliwości i postawić śmiałe tezy. Celem była próba znalezienia odpowiedzi na wiele ważnych z punktu widzenia komunikacji społecznej pytań, jak choćby: czym są dziś public relations? Jak są traktowane: czy tylko jako marketingowa forma promocji, czy też strategiczne narzędzie zarządzania komunikacją służące porozumieniu i prowadzeniu dialogu społecznego?