0 1 0 0 0 15.10.2009Times Square Public Relations z VIP Stolarki BudowlanejKrakowska agencja Times Square Public Relations współpracuje z organizatorami programu VIP Stolarki Budowlanej.
0 1 0 0 0 15.10.2009„Wydasz, na co chcesz” – kampania reklamowa programu „Młodzi w Łodzi”Great Open House po raz czwarty realizuje kampanię reklamową programu „Młodzi w Łodzi”. Obecna edycja promuje jeden z głównych profitów programu – stypendia fundowane przez przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 15.10.2009Kasia Cichopek w reklamie BarbieKatarzyna Cichopek jest gwiazdą tegorocznej kampanii reklamowej zabawek z serii „Barbie i Trzy Muszkieterki”. Popularna aktorka i prezenterka wzięła udział w nagraniu reklamy zabawek z serii Barbie i zaśpiewała wykorzystaną w spocie reklamowym piosenkę, zatytułowaną „Razem tak”. Piosenka pochodzi z filmu animowanego „Barbie i Trzy Muszkieterki”, którego premiera na DVD miała miejsce 17 września br.
0 1 0 0 0 15.10.2009Euro RSCG Sensors wspiera II etap komunikacji kampanii społecznej „Nie marnuj jedzenia”Euro RSCG Sensors kontynuuje współpracę z Federacją Banków Żywności przy realizacji kampanii społecznej organizowanej pod hasłem "Nie marnuj jedzenia. Wyrzuć do śmieci stare przyzwyczajenia”.
0 1 0 0 0 15.10.2009Podwójny literacki klient Highlite PRHighlite PR rozpoczęła pracę dla Wrocławskich Promocji Dobrych Książek oraz Literackiej Nagrody Europy Środkowej Angelus. Dla obu klientów agencja będzie prowadziła działania z zakresu Media Relations oraz realizowała dodatkowe działania promocyjne.
0 1 0 0 0 15.10.2009E-marketing dla hoteli oraz biur podróżyJuż za tydzień (Poznań, 22.10.2009) podczas konferencji E-fektywny Marketing niezależni eksperci zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu dla branży turystycznej i hotelarskiej. Eksperci m.in. z Google, MaxRoy, Allegro, Symetrii, Divente oraz Blip.pl pokażą jak skutecznie wykorzystywać promocję w Internecie. Udział w konferencji zapowiedzieli uczestnicy m.in. z Polski, Holandii i Niemiec.
0 1 0 0 0 14.10.2009Kampania internetowa Star Digital dla Ministerstwa Rozwoju RegionalnegoDom nowych mediów Star Digital, wchodzący w skład grupy komunikacyjnej Star One, realizuje kampanię internetową dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. To efekt wygranego przez Star Digital przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo w związku z Programem Operacyjnym Rozwój Polski Wschodniej (PO RPW).
0 1 0 0 0 14.10.2009Wojciech Fibak poleca luksusowe apartamenty WaterLane w GdańskuRozpoczyna się kampania inwestycji WaterLane w Gdańsku, pod hasłem „Wszystko, czego oczekuję od apartamentu”.
0 1 0 0 0 14.10.2009Rusza kampania firmy Maxx KuchnieW połowie października br. firma Maxx Kuchnie rozpoczyna kampanię wizerunkowo-sprzedażową.
0 1 0 0 0 14.10.2009Isover wybiera Imago PRFirma Isover zaprosiła Imago Public Relations do współpracy przy organizacji cyklu premier prasowych filmu „Porwanie Europy”, prezentującego wizję architektury Warszawy niedotkniętej zniszczeniami drugiej wojny światowej.