Ruszyła kampania billboardowa Fundacji BOŚ „To śmieci tuczą dzieci!”
  • 0
  • 1
13.09.2010

Ruszyła kampania billboardowa Fundacji BOŚ „To śmieci tuczą dzieci!”

Od początku września na tablicach reklamowych w całym kraju pojawiły się charakterystyczne, fioletowe bilbordy promujące program „Aktywnie po zdrowie” Fundacji Banku Ochrony Środowiska. Na plakacie uśmiechnięty chłopiec trzyma w rękach zapiekankę. Przed nim na talerzu widzimy stos „śmieciowego” jedzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Joanna

14 lat temu

Nie wszystkim to chyba pasuje

Nareszcie silny głos w dobrej sprawie! Nasze dzieci tyją i widać to już na nadmorskich plażach - niestety. Dobrze więc, że o tym w końcu mówimy.Nie wszystkim to jest na rękę. Trzebaby wiele zmienić w podejściu firm i marketerów od 'śmieciowego jedzenia' do reklamy tych produktów. Może powinna być zabroniona - w końcu szkodzi młodym organizmom podobnie jak alkohol dorosłym? W każdym razie same plakaty i pogadanki w szkołach niewiele zmienią póki w sklepiku szkolnym króluje hamburger i paczkowany rogalik o nieskończenie długim terminie ważności.

13 września 2010