0 1 0 0 0 7.08.2008Laury Klienta 2008 dla marki BoschProdukty marki Bosch zostały uhonorowane godłem „Laur Klienta 2008” w czterech kategoriach: godło „Złoty Laur Klienta” otrzymały pralki, „Srebrny” zmywarki oraz płyty gazowe i elektryczne, a „Brązowy” – chłodziarko-zamrażarki.
0 1 0 0 0 6.08.2008Megabranding nie dla każdego (AdAge) Al Ries, Pitfalls of Megabranding, Advertising Age, 04.08.2008Jeden z największych autorytetów światowego marketingu ostrzega przed pochopnym wprowadzaniem submarek w branży FMCG. Szeroki asortyment produktów sprawdza się w internecie, w realnych sklepach już niekoniecznie.
0 1 0 0 0 6.08.2008Agencja PR GCI Warszawa teraz pod nazwą Cohn&WolfePod nazwą Cohn&Wolfe działa od dzisiaj należąca w Polsce do Grey Group (WPP) agencja public relations GCI Warszawa. Zmiana wynika z globalnego połączenia GCI Group i Cohn&Wolfe, co ma na celu stworzenie dynamicznej agencji o światowym zasięgu, dostosowanej do zmieniającego się środowiska komunikacji.
0 1 0 0 0 6.08.2008Link PR z Programem ABC Bezpieczeństwa w TrójmieścieAgencja Link PR jest pomysłodawcą ogólnopolskiego Programu ABC Bezpieczeństwa. 9 sierpnia po raz kolejny w ramach działań Programu ABC Bezpieczeństwa przy molo w Sopocie odbędzie się Piknik Motoryzacyjny, tym razem z udziałem znanych aktorów.
0 1 0 0 0 6.08.2008Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetag na przygotowanie kampanii edukacyjno – promocyjnejNarodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg nieograniczony na przygotowanie kampanii edukacyjno - promocyjnej na temat zmian klimatu w ramach konferencji Narodów Zjednoczonych COP 14.
0 1 0 0 0 6.08.2008ExpressYourself – kampania wizerunkowa wypożyczalni samochodów ExpressPonad 250 000 unikalnych użytkowników i 9200 zaprojektowanych przez Internautów samochodów - to bilans akcji marketingowej w sektorze Rent a Car – ExpressYourself.
0 1 0 0 0 6.08.2008System GoldenEar 24 w ofercie Internet Media ServicesInternet Media Services oferuje swoim klientom usługę audiomarketingu w miejscu sprzedaży. System GoldenEar 24 monitoruje poziom głośności dźwięku emitowanych reklam programów muzycznych i reklam.
0 1 0 0 0 6.08.2008Genesys i Alcatel-Lucent zwiększyły swoje udziały w światowym rynku contact center i rozwiązań IP w 2007 rokuWedług najnowszego raportu firmy Gartner, wzrost w segmencie contact center opartych na rozwiązaniach IP stanowi prawie połowę wzrostu odnotowanego na rynku contact center.
0 1 0 0 0 6.08.2008Agencje PR w internecie – raport NewsPointNewsPoint przygotował kolejny już raport na temat wizerunku agencji public relations w internecie. W rankingu uwzględniono 31 znanych i najczęściej wymienianych w mediach online agencji PR działających na polskim rynku. Analiza ilościowa objęła publikacje ukazujące się w portalach i serwisach internetowych w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 30 czerwca 2008 r. Pierwsze 5 miejsc w rankingu przypadło kolejno agencjom: ComPress (284 publikacje), OnBoard PR (249), Euro RSCG Sensors (211), Edelman (207) i Ciszewski PR (206).
0 1 0 0 0 6.08.2008Kioski multimedialne w ofercie LivingstonLivingston, firma specjalizująca się w wypożyczaniu sprzętu informatycznego i multimedialnego, poszerza swoją ofertę o wynajem info-kiosków. Nowa usługa skierowana jest przede wszystkim do agencji reklamowych i eventowych oraz wystawców indywidualnych, którzy chcą zapewnić większą atrakcyjność i interaktywność w kontakcie z klientem podczas targów oraz wszelkiego rodzaju imprez. Jedną z pierwszych firm, która skorzystała z oferty była agencja reklamowa Peppermint.