0 1 0 0 0 9.02.2009Multimedia Polska na nośnikach Braughman Group MediaBraughman Group Media realizuje na swoich nośnikach OOH kampanię wielkoformatową dla Multimedia Polska.
0 1 0 0 0 9.02.2009Michał Kościuszko Ambasadorem Suzuki Swift SportMichał Kościuszko został Ambasadorem Suzuki Swift Sport. Umowa pomiędzy Suzuki Motor Poland (SMP) a Michałem Kościuszko obowiązuje od stycznia 2009 roku. Wizerunek Michała Kościuszko będzie obecny we wszystkich działaniach SMP związanych z promocja samochodu Suzuki Swift Sport.
0 1 0 0 0 9.02.2009Bureau Veritas Polska z Błękitnymi AniołamiAgencja Blue Angels Advertising rozszerzyła zakres współpracy z Bureau Veritas Polska (BVP) o prowadzenie działań komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 9.02.2009Dźwiękowe walentynki od znanych osóbStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce na swojej stronie internetowej www.wioskisos.org przygotowało wyjątkowe kartki walentynkowe z życzeniami wypowiadanymi przez wiele znanych osób.
0 1 0 0 0 9.02.2009Real przedłuża umowę z POS Media PolandWspółpraca POS Media Poland z siecią Real, trwająca od stycznia 2005 roku, po raz kolejny zaowocowała przedłużeniem umowy. Na jej podstawie POS Media Poland ma zagwarantowaną wyłączność na obsługę nośników In-store w hipermarketach Real do końca 2011 roku.
0 1 0 0 0 9.02.2009Ad Concept sprzedaje reklamy dla „Domu z Pomysłem” wydawnictwa MediartisAd Concept pozyskał nowego klienta, magazyn "Dom z Pomysłem" wydawany dla Leroy Merlin Polska przez Mediartis.
0 1 0 0 0 9.02.2009Ruszyła kolejna polska edycja konkursu Young CreativesMożna już zgłaszać prace do 7 polskiej edycji Cannes Lions Young Creatives, która odbywa się w ramach Polskiego Konkursu Reklamy KTR.
0 1 0 0 0 9.02.2009Peppermint zdobywa budżety DoveAgencja marketing services Peppermint wygrała dwa przetargi na obsługę nowych wariantów kosmetyków marki Dove. W ramach realizowanych projektów agencja zajmie się opracowaniem koncepcji i organizacją działań promocyjnych dla nowych produktów.
0 1 0 0 0 9.02.2009Walentynkowa kolacja w TescoSieć Tesco przygotowała dla swoich klientów wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania jest uroczysta walentynkowa kolacja przy świecach, na terenie jednego ze sklepów Tesco w Warszawie, Krakowie, Gdyni i Wrocławiu.
0 1 0 0 0 9.02.2009Espresso dla SGI BaltisDeweloperska firma SGI Baltis rozstrzygnęła konkurs na obsługę z zakresu Public Relations. Zwyciężyła w nim szczecińska Agencja Espresso współpracująca dotąd z SGI głównie w zakresie PR wewnętrznego.