0 1 0 0 0 30.09.2010Optizen Labs wprowadza ofertę dla wydawcówFirma Optizen Labs poszerza ofertę o usługi dla wydawców w zakresie przenoszenia treści na telefony komórkowe i tablety.
0 1 0 0 0 30.09.2010Odpowiedzialne kubki od Kompanii Piwowarskiej"Nie ładujesz? Wyciągnij!”, „PET-uj do żółtego.”, „Nie kręć po alkoholu.” – to hasła promujące odpowiedzialny biznes, które znalazły się na kubeczkach, które Kompania Piwowarska rozdała swoim pracownikom i partnerom, w ramach akcji „10 priorytetów. Jedna przyszłość”.
0 1 0 0 0 29.09.2010MRM Worldwide maluje z LOT-emPolskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły konkurs dla Internautów „Maluj z LOT-em Samolotem”, który pozwala wykorzystać kreatywność i pomysłowość w projektowaniu koszulek. Autorem platformy malujzlotem.pl jest agencja interaktywna MRM Worldwide.
0 1 0 0 0 29.09.2010Tailor&Baker – nowa agencja komunikacji marketingowejNa rynek wkracza nowa agencja komunikacji marketingowej Tailor&Baker. Zakres oferowanych przez agencję usług będzie indywidualnie dopasowywany do potrzeb każdego klienta.
0 1 0 0 0 29.09.2010Augmented reality po raz pierwszy w Polsce wspiera promocję sztukęAgencje K2 Internet oraz Leo Burnett na zlecenie Grupy PZU, mecenasa Muzeum Narodowego w Krakowie i sponsora projektu Nowe Sukiennice, na potrzeby promocji zmodernizowanej Galerii Sztuki Polskiej XIX wieku przygotowały projekt multimedialny, którego ważną częścią jest aplikacja mobilna „Nowy wymiar Sukiennic”.
0 1 0 0 0 29.09.2010LTM Communications z BarkąAgencja LTM rozpoczęła współpracę z Fundacją Pomocy Wzajemnej Barka, organizacją obywatelską, której celem jest społeczno-zawodowy rozwój osób wykluczonych.
0 1 0 0 0 29.09.2010On Board PR Ecco Network dla UPC PolskaOn Board PR Ecco Network został doradcą spółki UPC Polska w zakresie komunikacji korporacyjnej. Konsultanci z On Board PR są odpowiedzialni za opracowanie strategii komunikacji spółki oraz działania z zakresu media relations i public affairs.
0 1 0 0 0 29.09.2010Schulz ponownie Dba o ZdrowieGrupa Aptek Dbam o Zdrowie ponownie wybrała agencję Schulz Brand Friendly do stworzenia jesiennej kampanii ATL.
0 1 0 0 0 29.09.2010IKEA Katowice z Prime PRAgencja Prime PR rozpoczęła współpracę z IKEA Katowice. Agencja będzie prowadziła działania z obszaru doradztwa public relations, działań w serwisach społecznościowych oraz współpracy z dziennikarzami. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.
1 1 0 0 0 29.09.2010Scholz & Friends Warszawa dla Mr. Snaki (wideo)Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię promocyjną dla Mr. Snaki i Maczugi. Komunikacja ruszyła w połowie września, a 24 września na stronie internetowej wystartował konkurs związany z kampanią. Celem akcji jest zwiększenie rotacji małych i średnich paczek Mr. Snaki i Maczugi oraz wzmocnienie wizerunku marki oferującej „cool” chrupki dla chłopców w wieku szkolnym.