Rusza XII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku – nominacje codziennie do piątku
  • 0
  • 1
19.02.2024

Rusza XII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku – nominacje codziennie do piątku

Codziennie do piątku 23 lutego magazyn „Press” ogłasza nominowanych w konkursie Ad Wo/Man Roku. To plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród swojego grona. Po raz drugi zostanie przyznany tytuł Ad Wo/Man Roku w kategorii Young.

Kolejne nominacje we wszystkich pięciu kategoriach będą pojawiać się od poniedziałku 19 lutego do piątku 23 lutego

  • na stronie konkursu Adwoman.press.pl,
  • na stronie Press.pl,
  • na profilach konkursu w mediach społecznościowych

– codziennie o godzinie 9.00.

Przed ustaleniem listy nominowanych redakcja magazynu „Press” poprosiła 109 ekspertów – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł Ad Wo/Man Roku 2023. To spośród tego grona dziennikarze „Press”, kierując się oceną ubiegłorocznych dokonań i sukcesów kandydatów, a także liczbą wskazań fachowców, sporządzili pięć list nominowanych.

Przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z pięciu list w kategoriach:

  • Agencje mediowe,
  • Agencje reklamowe,
  • Studia produkcyjne,
  • Agencje PR,
  • Young.

Firmy nie będą mogły głosować na własnych przedstawicieli. Głos może oddać każda firma spełniająca warunki regulaminu.

Głosowanie w plebiscycie ruszy 23 lutego. Laureatów AD Wo/Man Roku 2023 poznamy podczas gali ogłoszenia wyników konkursu, która odbędzie się 10 kwietnia br. w Centrum Kreatywności Targowa. Podczas tegorocznej, dwunastej edycji konkursu AD Wo/Man po raz szósty zostanie wręczona nagroda Ad Marketer Roku.

Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”. Partnerami kategorii są:

  • AMS (Agencje mediowe),
  • Skoda Polska (Studia produkcyjne),
  • PSMM Monitoring & More (Agencje PR),
  • Dentsu (Ad Marketer Roku).

Partnerami gali są British American Tobacco, Cheese Film, Studio Cocosound. Patronami medialnymi zostali Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, Marketer+.

  • 1
Konkurs Ad Wo/Man 2023

Ad Wo/Man 2023 – znamy nominowanych

19 lutego 2024

16 lutego 2024