Clear Channel Poland dla Kampanii przeciw Homofobii
  • 0
  • 1
2.03.2007

Clear Channel Poland dla Kampanii przeciw Homofobii

Clear Channel Poland został patronem medialnym akcji „Homofobia, tak to wygląda”, organizowanej przez organizację Kampania przeciw Homofobii. W Warszawie, na citylightach Clear Channel prezentowane są plakaty akcji, mające na celu walkę ze społecznymi uprzedzeniami. Kampania reklamowa prowadzona będzie w dwóch etapach – pierwszy potrwa od 24 lutego do 4 marca, drugi od 5 marca br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

CYFRA+ rozpoczyna nową kampanię wizerunkową

Na jej potrzeby wyprodukowano trzy 30-sekundowe spoty telewizyjne: o tematyce filmowej, sportowej oraz dziecięcej. Kampania komunikuje fakt, że CYFRA+ oferuje najwyższej jakości ofertę telewizyjną: ponad 100 premier filmowych na wyłączność
w każdym miesiącu (w CANAL+, HBO czy ale kino!), najlepsze rozgrywki sportowe, w tym piłkarską ligę polską na wyłączność (w CANAL+ Sport) oraz najlepsze kanały dla dzieci bezpieczne i bez przemocy (np. MiniMini, ZigZap, Disney Channel). Spoty emitowane są naprzemiennie.