0 1 0 0 0 20.04.2010Coca-Cola rozpoczyna globalną kampanię towarzyszącą Mistrzostwom Świata FIFA 2010Coca-Cola trzema nowymi spotami rozpoczyna globalną kampanię towarzyszącą Mistrzostwom Świata FIFA 2010. Nowa, globalna kampania marki Coca-Cola – oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata FIFA, które w 2010 r. odbędą się w Republice Południowej Afryki, nawiązuje do chwili radości ze zdobytej bramki.
1 1 0 0 1 20.04.2010Nowa kampania Plusa z udziałem kabaretu Mumio (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania Plusa z udziałem kabaretu Mumio. Jej celem jest poinformowanie klientów o najnowszej ofercie z największą liczbą minut do wszystkich sieci. Kampania obejmuje telewizję, Internet i outdoor.
1 1 0 0 0 20.04.2010„Prawo do jazdy dla wszystkich” – nowa kampania Hyundai Motor PolandHyundai promuje jazdy testowe – w kampanii z udziałem Tomasza Karolaka.
1 1 0 0 0 20.04.2010Konkurs na odlotową domówkę „Jam the House”Odzieżowa marka House rozpoczęła działania komunikacyjne związane z ogólnopolskim konkursem „Jam the House”. Cztery najbardziej oryginalne pomysły na domową imprezę zostaną nagrodzone prywatnymi koncertami takich zespołów jak Muchy, Dick4Dick, The Car is on Fire czy L.Stadt. Oprócz tego House zadba o pozostałe atrybuty dobrej zabawy. Konkurs trwa do 10 maja 2010 r.
1 1 0 0 0 19.04.2010Hand Made reklamuje nowe MlekołakiAgencja Hand Made przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Mlekołaki od Lubelli. Celem kampanii jest wprowadzenie nowej, limitowanej wersji Mlekołaków (Mlekołaki Figuraki) oraz ogłoszenie promocji konsumenckiej „Odjazdowe Mlekołaki”.
0 1 0 0 0 19.04.2010Orbis Travel kontynuuje współpracę z LogicsearchOrbis Travel kontynuuje współpracę z Logicsearch w zakresie zaawansowanych działań marketingowych w wyszukiwarce Google, skierowanych do osób szukających wycieczek i wakacji za granicą.
0 1 0 0 0 19.04.2010ING TFI wybrało Smart MediaING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA wybrało agencję Smart Media do obsługi działań media relations oraz doradztwa strategicznego. Wyboru dokonano w drodze dwuetapowego przetargu.
1 1 0 0 0 19.04.2010Kampania środka ochrony drewna „Ekstremalny Woody”Rusza intensywna kampania reklamowa marki V33, środka ochrony drewna, przygotowana przez agencję reklamową GPD z Poznania. Bohaterem jej jest Woody – drewniany człowieczek, a hasło to „Ekstremalna ochrona drewna”.
0 1 0 0 0 19.04.2010Poradnik e-PR-uNajwiększe zainteresowanie e-PR-em wykazują firmy z innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie sektorów. Kolejną grupą są duże międzynarodowe koncerny, szczególnie oferujące tzw. dobra szybkozbywalne. Ważną grupą są również sklepy internetowe. Są to głównie niewielkie firmy, ale w ich przypadku sam e-PR jest zupełnie wystarczający. Wachlarz działań jest bardzo szeroki.
0 1 0 0 0 19.04.2010Współpraca Ciszewski FC i DB MaisonOd kwietnia Ciszewski Financial Communications i Dom Badawczy Maison rozpoczynają współpracę przy realizacji badań dla firm z branży finansowej, nieruchomości oraz usług profesjonalnych.