Rusza kampania SEATA Exeo
  • 0
  • 1
2.06.2009

Rusza kampania SEATA Exeo

1 czerwca ruszyła kampania reklamowa samochodu SEAT Exeo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2009

Akcje pilotażowe marketingu bezpośredniego

Według badań Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (DMA), wydatki na marketing bezpośredni już w 2007 przekroczyły połowę marketingowych budżetów amerykańskich firm i w najbliższych latach będą systematycznie rosnąć. Polscy menadżerowie nadal nie są przekonani co do skuteczności działań opartych na komunikacji bezpośredniej. Wciąż brakuje wiedzy na temat możliwości i zalet telemarketingu. Aby się o nich przekonać wystarczy zdecydować się na realizację tzw. akcji pilotażowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2009

Google testuje linki sponsorowane w pasku wyszukiwania

Linki sponsorowane zwane potocznie Google Adwords stanowią jedną z najmniej inwazyjnych form reklamy w sieci. Korzysta z niej już kilka milionów użytkowników aktywnie promując swoje witryny. O skuteczności tego narzędzia przekonało się już tysiące reklamodawców, a setki Internautów zakupiło produkt dzięki szybkiemu dotarciu do oferty. Analizując te dane Google rozpoczęło sukcesywnie wprowadzać nowe miejsca dla tej formy reklamy.