0 1 0 0 0 4.06.2009Trwa kampania reklamowa marki AtlasOd początku czerwca trwa kampania reklamowa marki Atlas. Rozpoczęła się projekcją telewizyjnych filmów reklamowych – trzydziestosekundowym spotem wizerunkowym oraz piętnastosekundowymi filmami produktowymi.
0 1 0 0 0 4.06.2009Nowa wspólna oferta Agory i Microsoft dla użytkowników internetu i reklamodawcówAgora SA i Microsoft Inc. podpisały umowę, która przewiduje m.in. rozwój wspólnych produktów i przyznanie Agorze wyłączności na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach.
0 1 0 0 0 4.06.2009Bacardi-Martini Polska klientem Konkret PRAgencja Konkret PR rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 4.06.2009Südzucker Polska promuje Cukier KrólewskiZ początkiem czerwca ruszyła najnowsza kampania Cukru Królewskiego, za której przygotowanie był odpowiedzialny dom mediowy PRO Media House oraz agencja reklamowa Demo Effective Launching.
0 1 0 0 0 4.06.2009Nowy wizerunek Siódemki SAFirma kurierska Siódemka zmieniła status organizacyjno – prawny, przekształcając się w spółkę akcyjną. Firma rozpoczęła również intensywną kampanię wizerunkową, w ramach której odświeżone zostały dotychczasowe logo, oznakowanie floty oraz kurierów. Za komunikację w procesie wprowadzanych zmian odpowiedzialna będzie agencja public relations Core PR.
0 1 0 0 0 4.06.2009Ruszyła kampania Fundacji OrimariZ dniem 1. czerwca ruszyła miesięczna kampania dla Fundacji Orimari pod hasłem „Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko”. Celem akcji jest uświadomienie rodzicom, jak ważne są okresowe, profilaktyczne badania dzieci.
0 1 0 0 0 4.06.2009„Włącz się do gry” – nowa kampania R20R20, po raz pierwszy w historii marki, rusza z kampanią telewizyjną. Równolegle marka będzie obecna na citylightach w największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 4.06.2009Ogólnopolska promocja agencji DV-BOX„Wakacyjny Relax” - pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska promocja agencji reklamowej DV-BOX z Krakowa.
0 1 0 0 0 4.06.2009Rusza piąta edycja Wielkiego Konkursu Fotograficznego „National Geographic Polska”Redakcja magazynu „National Geographic Polska”, jak co roku w czerwcu, zaprasza wszystkich fotografów oraz miłośników fotografowania do udziału w Wielkim Konkursie Fotograficznym.
0 1 0 0 0 3.06.2009Szczecin Rock Festival na nośnikach StroeraRuszyła komunikacja zewnętrzna Szczecin Rock Festival. Zgodnie z założeniami kampania wykorzystuje nośniki Stroera – mediaplan został zmodyfikowany o nowe lokalizacje – kampania prowadzona jest w województwie zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, wielkopolskim, dolnosląskim oraz na Mazowszu.