Letnia kampania marki Jupi
  • 0
  • 1
2.06.2009

Letnia kampania marki Jupi

W okresie letnim od czerwca do sierpnia, marka Jupi (Hoop Polska) rusza z kampanią outdoorową, bardzo intensywnie będzie również obecna w kinach i w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2009

Akcje pilotażowe marketingu bezpośredniego

Według badań Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (DMA), wydatki na marketing bezpośredni już w 2007 przekroczyły połowę marketingowych budżetów amerykańskich firm i w najbliższych latach będą systematycznie rosnąć. Polscy menadżerowie nadal nie są przekonani co do skuteczności działań opartych na komunikacji bezpośredniej. Wciąż brakuje wiedzy na temat możliwości i zalet telemarketingu. Aby się o nich przekonać wystarczy zdecydować się na realizację tzw. akcji pilotażowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2009

Google testuje linki sponsorowane w pasku wyszukiwania

Linki sponsorowane zwane potocznie Google Adwords stanowią jedną z najmniej inwazyjnych form reklamy w sieci. Korzysta z niej już kilka milionów użytkowników aktywnie promując swoje witryny. O skuteczności tego narzędzia przekonało się już tysiące reklamodawców, a setki Internautów zakupiło produkt dzięki szybkiemu dotarciu do oferty. Analizując te dane Google rozpoczęło sukcesywnie wprowadzać nowe miejsca dla tej formy reklamy.