Rusza kampania promująca najnowszy smartfon Nokia N8 w Polsce
  • 0
  • 1
9.11.2010

Rusza kampania promująca najnowszy smartfon Nokia N8 w Polsce

W najbliższy weekend rusza sprzedaż Nokia N8 w wybranych sklepach  sieci Nokia Care Point (NCP), a na początku grudnia telefon trafi do sprzedaży detalicznej. Najnowszy smartfon Nokia będzie także dostępny u wszystkich operatorów, jako pierwsi będą mogli zakupić go klienci sieci Orange. Razem ze sprzedażą w NCP rozpoczyna się kampania promująca Nokia N8. Działania obejmują telewizję, Internet, prasę, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię” potrwa do połowy grudnia 2010.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2010

End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki Nespresso

Od początku listopada do połowy stycznia za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria. Nespresso wprowadza promocję obejmującą działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso w Warszawie.