0 1 0 0 0 26.11.2010Jet Line ponownie realizuje kampanię dla Krajowego Centrum ds. AIDSJet Line po raz drugi realizuje wizualną część obchodów Światowego Dnia AIDS, który przypada 1 grudnia. Czerwona wstążeczka, która dziś pojawiła się na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, jest inicjatywą Krajowego Centrum ds. AIDS, agendy Ministra Zdrowia. Centrum między innymi w ten sposób zwraca uwagę na problem epidemii HIV/AIDS.
0 1 0 0 0 26.11.2010Konkurs Złote Spinacze rozstrzygniętyZnamy zwycięzców ósmej edycji Złotych Spinaczy, wyłonionych spośród 104 zgłoszeń nadesłanych do konkursu. Statuetki rozdano podczas uroczystej gali, która odbyła się 25 listopada w hotelu InterContinental w Warszawie. Po dwie nagrody zdobyły agencje: Euro RSCG, Headlines Porter Novelli i Grayling Polska.
0 1 0 0 0 26.11.2010Przedświąteczny konkurs Radia Złote PrzebojePodczas trzytygodniowego konkursu Złotych Przebojów słuchacze będą mogli wygrać trzy samochody Renault Clio i inne nagrody. Konkursowi towarzyszyć będzie kampania promocyjna prowadzona w prasie, na nośnikach AMS w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu, a także w Internecie.
0 1 0 0 0 26.11.2010PKN Orlen sponsorem Czwartków LekkoatletycznychOrlen został sponsorem głównym „Czwartków Lekkoatletycznych” – największej w Polsce cyklicznej imprezy sportowej skierowanej do dzieci i młodzieży. W ramach współpracy koncern będzie wspierał Stowarzyszenie „Sport Dzieci i Młodzieży”, organizatora imprezy, przez kolejne trzy lata.
0 1 0 0 0 26.11.2010PanMedia Western przenosi DecathlonTrwa kampania informująca o przenosinach stołecznego sklepu Decathlon Targówek do nowej lokalizacji. Media dla tej akcji zaplanował dom mediowy PanMedia Western, kreację działań wymyśliła agencja reklamowa Grandes Kochonos.
0 1 0 0 0 26.11.2010Kampania reklamowa lokaty NordeaOd 24 listopada Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową Nordea Hit. Kampania jest związana z ofertą promocyjną produktu i prowadzona będzie głównie na portalach internetowych. Potrwa do połowy grudnia br.
0 1 0 0 0 26.11.2010Euro RSCG Marketing House dołączył do sieci Euro RSCG DiscoveryZ początkiem listopada agencja Euro RSCG Marketing House formalnie dołączyła do sieci Euro RSCG Discovery, nie zmieniając swojej dotychczasowej nazwy.
0 1 0 0 0 26.11.2010II Konkurs ProCAD „Dobry czas na tworzenie”. 30 000 zł w puli nagródSpółka ProCAD, zajmująca się wdrożeniami systemów CAD, po raz drugi ogłosiła konkurs dla projektantów „Dobry czas na tworzenie”. Pula nagród to blisko 30 000 zł.
0 1 0 0 0 25.11.2010Partnerstwo Bluerank i ConversionBluerank – agencja search engine marketingu oraz firma Conversion, specjalizująca się w analityce internetowej, podpisały umowę o współpracy na zasadach wyłączności. Efektem partnerstwa jest poszerzenie oferty Bluerank w zakresie zaawansowanej analityki webowej.
0 1 0 0 0 25.11.2010Cztery nowe multipleksy w ofercie NAM InternationalW Polsce Cinema City otworzyło dwa nowe kina wielosalowe w Wałbrzychu i Bytomiu, co pozwoliło przekroczyć New Age Media 70% udziału w polskim rynku ekranów w kinach wielosalowych. Również dwa nowe multipleksy powstały w Rumunii: Cinema City Arad (10 ekranów) oraz Cinema City Baia Mare.