End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki Nespresso
  • 0
  • 1
9.11.2010

End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki Nespresso

Od początku listopada do połowy stycznia za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria. Nespresso wprowadza promocję obejmującą działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2010