Rozpoczyna się Nestea Cup Beach Ball Tour 2006 - Marketing przy Kawie
Rozpoczyna się Nestea Cup Beach Ball Tour 2006
  • 0
  • 1
21.07.2006

Rozpoczyna się Nestea Cup Beach Ball Tour 2006

Marka Nestea, należąca do portfolio The Coca-Cola Company, jest sponsorem rozpoczynających się właśnie Mistrzostw Polski w Siatkówce Plażowej Nestea Cup Beach Ball Tour. Zainteresowanie Nestea siatkówką plażową wynika z rosnącej popularności tej dyscypliny sportu na świecie oraz w Polsce. Turnieje eliminacyjne Nestea Cup odbędą się na plażach w Łebie (21-23 lipca), Międzyzdrojach (28-30 lipca), Władysławowie (4-6 sierpnia) i Krynicy Morskiej (11-13 sierpnia). Wielki finał rozpocznie się 18 sierpnia w Niechorzu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2006

Mistrzostwa modeli zdalnie sterowanych

Już w najbliższą sobotę i niedzielę, 22 i 23 lipca, Discovery Channel zaprasza na „Bad Boyz Weekend” - jedyną w swoim rodzaju otwartą imprezę, której główną atrakcją będą Warszawskie Mistrzostwa Modeli Zdalnie Sterowanych. Impreza zapowiada prawdziwie męski weekend na kanale Discovery Channel – Bad Boyz Weekend (29 – 30 lipca), w ramach którego będzie można zobaczyć takie programy, jak: Big Daddy Kustomizer, Amerykański Chopper, Brainiac, Amerykański Hot Rod i Test Case.