Pizza Hut na paragonach - Marketing przy Kawie
Pizza Hut na paragonach
  • 0
  • 1
21.07.2006

Pizza Hut na paragonach

20 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa na paragonach w hipermarkecie dla sieci restauracji PIZZA HUT. Na razie wybrano jedną lokalizację – hala TESCO w Gliwicach. Kampanię organizuje agencja reklamowa NEW BRAND, która jako jedyna w kraju oferuje kampanie na paragonach także w wersji modułowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2006

Mistrzostwa modeli zdalnie sterowanych

Już w najbliższą sobotę i niedzielę, 22 i 23 lipca, Discovery Channel zaprasza na „Bad Boyz Weekend” - jedyną w swoim rodzaju otwartą imprezę, której główną atrakcją będą Warszawskie Mistrzostwa Modeli Zdalnie Sterowanych. Impreza zapowiada prawdziwie męski weekend na kanale Discovery Channel – Bad Boyz Weekend (29 – 30 lipca), w ramach którego będzie można zobaczyć takie programy, jak: Big Daddy Kustomizer, Amerykański Chopper, Brainiac, Amerykański Hot Rod i Test Case.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2006

Haribo i Maoam sponsorem „Od przedszkola do Opola”

W sezonie letnim Haribo sponsoruje telewizyjny program dla dzieci „Od przedszkola do Opola”. Emisja nowej edycji programu rozpoczęła się 15 lipca w TVP1 i będzie się odbywać w wakacyjne weekendy w godzinach popołudniowych. Sponsorowanie programów dla dzieci jest już tradycją firmy Haribo. W zeszłym roku firma promowała swoje produkty w rodzinnym, interaktywnym programie telewizyjnym „Królestwo Maciusia”.