Rozdanie Fenomenów Przekroju 2005
  • 0
  • 1
30.01.2006

Rozdanie Fenomenów Przekroju 2005

W dniu 1 lutego 2006 r. w warszawskim kinie Kinoteka odbędzie się uroczyste rozdanie nagród „Fenomen Przekroju 2005”. Sześcioro laureatów odbierze statuetki z rąk Redaktora Naczelnego tygodnika, Piotra Najsztuba. Uroczystość prowadzić będzie Maja Ostaszewska. Galę uświetni przedpremierowy pokaz najnowszego filmu Georga Clooneya „Good Night, and Good Luck”, sponsorowany przez markę ORANGE.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2006

Pleon i "Uśmiech dla Europy"

Firma PLEON jest nową w Polsce i największą firmą doradczą z zakresu komunikowania i PR w Europie. Pleon zatrudnia ponad 850 pracowników i jest obecny na 15 głównych rynkach europejskich w 31 prowadzonych przez siebie biurach. Tworzy „jedną firmę” w oparciu o europejską kulturę, wspólne podejście, metody, standardy pracy i pomiaru oraz etykę pracy. Głównym udziałowcem Pleonu jest BBDO Europe – jedna z wiodących na świecie grup reklamowych i medialnych. Pleon jest także częścią światowej sieci Brodeur Pleon Worldwide posiadającej swoje przedstawicielstwa w Ameryce Północnej i Południowej, Afryce oraz Azji, oferującej globalne rozwiązania w dziedzinie komunikacji.