0 1 0 0 0 3.02.2006Wielki Bal Otwartych Serc po raz siódmyPodczas siódmego Wielkiego Balu Otwartych Serc po raz kolejny zostaną uhonorowane osoby wielkiego serca, które niosą pomoc ludziom biednym i potrzebującym. Bal odbędzie się 4 lutego w hotelu Sofitel Victoria. Dzięki sponsorom, do których już po raz trzeci dołączyło GP Battery (Poland), zostanie przekazana pomoc finansowa i rzeczowa do ośrodków wymagających największego wsparcia.
0 1 0 0 0 3.02.2006Nowa kampania Euro RSCG Warsaw dla CYFRY+6 lutego rusza nowa kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla CYFRY+.
0 1 0 0 0 2.02.2006Noc szalonych cen w CentralwingsJuż w najbliższy piątek (3 lutego) polskie tanie linie lotnicze Centralwings ogłaszają kolejną noc szalonych cen. Przez trzy godziny - od 21.00 do 24.00 bilety na wybrane loty rozkładowe do wszystkich miast dostępnych w ofercie będą kosztować 100 zł brutto, bez żadnych opłat dodatkowych.
0 1 0 0 0 2.02.2006Ennovate dla C6Kolejnym efektem stałej współpracy krakowskiej agencji interaktywnej Ennovate z Citroën Polska jest serwis poświęcony najnowszemu modelowi C6 – www.c6.citroen.pl. Witryna podkreśla innowacyjność, wyrafinowanie i przynależność auta do najwyższej kategorii samochodów luksusowych i jest niejako internetowym albumem dla klientów ceniących piękne wzornictwo i awangardowe technologie.
0 1 0 0 0 2.02.2006Gala sponsorem serialu „Pierwsza Miłość”W lutym telewizja Polsat będzie emitować billboard sponsorski producenta kawy Gala przygotowany przez agencję TBWAWarszawa.
0 1 0 0 0 2.02.2006Odświeżona kampania „EFEKT-ownych” Pakietów BRE Banku dla MSPW związku z wprowadzeniem do oferty nowego produktu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP) – Pakietu EFEKT Inwestycyjny, BRE Bank odświeżył layout reklamy prasowej oraz rozszerzył wsparcie kampanii w mediach „masowych”: nowe reklamy pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz na billboardach w największych miastach Polski. Kampania potrwa do połowy lutego br.
0 1 0 0 0 2.02.2006Kubuś Puchatek i Przyjaciele w McDonald’s3 lutego we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce po raz kolejny zagoszczą pluszaki ze Stumilowego Lasu. Do każdego zestawu Happy Meal® dzieci mogą wybrać jedną z sześciu maskotek – Kubusia, Kłapołuchego, Heffalumpa, Tygryska, Prosiaczka lub Maleństwo. Wszystkie zabawki promocyjne mają specjalne podwieszki.
0 1 0 0 0 2.02.2006Glaubicz Garwolińska Consultants z Davidson ConsultingGlaubicz Garwolińska Consultants rozpoczęła współpracę z polską spółką doradczą Davidson Consulting. Firma specjalizuje się w budowie Planów Ciągłości Działania (Business Continuity Planning) oraz szeroko pojętym zarządzaniu ryzykiem operacyjnym. BCP polega na opracowaniu procedur umożliwiających utrzymanie kluczowych procesów biznesowych w sytuacji kryzysowej.
0 1 0 0 0 2.02.2006Google wprowadza Picasę w polskiej wersji językowejGoogle Inc. udostępniła dziś polską wersję Picasy, darmowego oprogramowania do obróbki i przechowywania zdjęć, dzięki któremu można z łatwością segregować, poprawiać i udostępniać innym swoje cyfrowe zdjęcia. Picasa to pierwszy program wprowadzony w polskiej wersji językowej od czasu otwarcia biura Google w Polsce. Udostępnienie polskiej Picasy podkreśla zaangażowanie Google w inwestowanie w Polsce dla dobra polskich użytkowników internetu.
0 1 0 0 0 2.02.2006Graj w fundusze z ExpanderemDom Mediowy ACR S.A. realizuje internetową kampanię reklamową gry „Fundusze Expandera”.