Branding 2006
  • 0
  • 1
30.01.2006

Branding 2006

Czy marki czeka powszechna wojna cenowa? Czy co-branding to trwały trend, czy tylko chwilowa moda? Jak te czynniki wpływają na wizerunek? Na te pytania będzie można znaleźć odpowiedź podczas kongresu Branding 2006 – Nowe trendy w skutecznym zarządzaniu marką, organizowanego przez ECU Marketing 16-17 lutego 2006 w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2006

Pleon i "Uśmiech dla Europy"

Firma PLEON jest nową w Polsce i największą firmą doradczą z zakresu komunikowania i PR w Europie. Pleon zatrudnia ponad 850 pracowników i jest obecny na 15 głównych rynkach europejskich w 31 prowadzonych przez siebie biurach. Tworzy „jedną firmę” w oparciu o europejską kulturę, wspólne podejście, metody, standardy pracy i pomiaru oraz etykę pracy. Głównym udziałowcem Pleonu jest BBDO Europe – jedna z wiodących na świecie grup reklamowych i medialnych. Pleon jest także częścią światowej sieci Brodeur Pleon Worldwide posiadającej swoje przedstawicielstwa w Ameryce Północnej i Południowej, Afryce oraz Azji, oferującej globalne rozwiązania w dziedzinie komunikacji.