Rok 2017 będzie sprawdzianem dla wirtualnej rzeczywistości – prognozują eksperci Deloitte Digital - Marketing przy Kawie
Rok 2017 będzie sprawdzianem dla wirtualnej rzeczywistości – prognozują eksperci Deloitte Digital
  • 0
  • 1
3.11.2016

Rok 2017 będzie sprawdzianem dla wirtualnej rzeczywistości – prognozują eksperci Deloitte Digital

Czy po okresie eksperymentów oraz edukacji użytkowników i marek wirtualna rzeczywistość dotrze do szerszego grona odbiorców? To pytanie pozostaje otwarte. Eksperci Deloitte Digital przewidują jednak, że nachodzący rok będzie przełomowy i wyznaczy dalsze trendy rozwoju VR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 listopada 2016