1 1 0 5.04.2017„Przymierz mój stanik” – zachęca Sloggi (wideo)Marka Sloggi zachęca do wypróbowania biustonosza Wow Comfort. W kampanii „Przymierz mój stanik” (w wersji globalnej: „Try my bra”) przekonuje, że jest on „tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”.
1 1 0 5.04.2017Artur Żmijewski w reklamie internetowego domu mody Gomez.pl (wideo)Gomez to salon z markami odzieżowymi premium w Poznaniu, a także sklep internetowy. W spocie brandu wystąpił jego ambasador, Artur Żmijewski.
1 1 0 5.04.2017Kampania „Polska smakuje każdego dnia” (wideo, infografika)Ruszyła kampania „Polska smakuje każdego dnia”. Zachęca do sięgania po wysokiej jakości polskie produkty rolno-spożywcze oraz poznawania różnorodności i bogactwa smaków poszczególnych regionów kraju.
0 1 0 5.04.201720 lat konkursu Dobroczyńca RokuRozpoczęła się 20. edycja konkursu Dobroczyńca Roku. W tym roku wpłynęło ponad 120 wniosków pokazujących dobre praktyki z obszaru CSR i działań społecznych. Na zgłoszone projekty można głosować od 4 kwietnia przez stronę www.wybierajdobro.pl.
1 1 0 5.04.2017Żywiec z nową odsłoną kampanii „Chce się Ż” (wideo)Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż”, w której przypomina konsumentom, by czerpali z codzienności to, co najlepsze. 5 kwietnia rusza emisja nowego spotu, w którym brand rozwija koncept kreatywny i parafrazuje hasło „Ż jest za krótkie”.
0 1 0 4.04.2017Żywiec obsługiwany w Internecie przez VML PolandGrupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę kampanii marki Żywiec w Internecie. Po czterech latach wraca ona do portfolio VML Poland (wcześniej agencja obsługiwała ją jako Pride & Glory Interactive).
1 1 0 4.04.2017Jessica Mercedes promuje perfumy Yves Saint Laurent (wideo)Blogerka Jessica Mercedes została twarzą polskiej internetowej kampanii zapachu Mon Paris marki Yves Saint Laurent. W kilkudziesięciosekundowym filmie opowiada o tym, z czym kojarzy jej się stolica Francji.
0 1 0 4.04.2017„Świadomy crowdsourcing” – raport Weber Shandwick na temat trendów w innowacjachZwiększanie świadomości problemów związanych m.in. ze zmianami klimatycznymi, ubóstwem oraz stanem zdrowia społeczeństw, a także współtworzenie eliminujących je rozwiązań. To cel, w który organizacje mogą angażować decydentów, naukowców i konsumentów. Jak mogą to robić? Sposoby przedstawiła firma Weber Shandwick w raporcie „Świadomy crowdsourcing”.
1 1 0 4.04.2017Wózkiem inwalidzkim po placu manewrowym – kampania Akademii Auto Świat (wideo)Liczba drogowych wypadków śmiertelnych w Polsce spadała z roku na rok. W 2016 r. zaczęła jednak ponownie wzrastać. Można to zmienić w godzinę – przekonuje szkoła jazdy Akademia Auto Świat w kampanii „Godzina jazdy na wózku”.
0 1 0 4.04.2017Bank BGŻ BNP Paribas wybrał agencję do obsługi BTLPrzetarg na obsługę projektów BTL banku BGŻ BNP Paribas wygrała agencja DSK.