0 2 0 0 0 25.10.2016Wystartowała kampania promująca „Wielką loterię bezgotówkową”Po raz drugi w tym roku klienci płacący kartami Visa i Mastercard mają szansę wygrać nagrody w loterii Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Akcji towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa.
2 1 0 0 0 25.10.2016Oferty Plusa leczą choroby oczu (wideo)Szymon Majewski jako lekarz okulista leczy pacjentów z chorób wzroku. Receptą na niewidzenie oraz dwojenie się w oczach są oferty Plusa. Startują dwie kampanie reklamowe operatora, zachęcające do rejestracji numerów na kartę oraz przeniesienia numerów pre-paid do oferty abonamentowej.
1 1 0 0 0 25.10.2016Eskimos szuka wytrzymałego koła w spocie Allegro (wideo)Allegro wystartowało z kampanią internetową promującą kategorię produktową opon zimowych. Na jej potrzeby stworzona została seria absurdalnych spotów, w których Eskimos Tiluktuk testuje produkty na śnieżnym pustkowiu.
0 2 0 0 0 24.10.2016Felix na szlaku literackim z Henrykiem SawkąFirma Intersnack, producent orzeszków Felix, we współpracy z Fundacją Zaczytani.org rozpoczęła projekt „Zaczytana ławka”. Akcja ma promować czytelnictwo poprzez organizowanie wydarzeń czytelniczych z udziałem artystów oraz prowadzenie zbiórek książek dla bibliotek przyszpitalnych.
0 1 0 0 0 24.10.2016Citylighty we Wrocławiu i w Sosnowcu obsługuje AMSW wyniku wygranego przetargu we Wrocławiu AMS przez 2 lata będzie dzierżawić od miasta 74 citylighty w ścisłym centrum. Po wygraniu przetargu w Sosnowcu firma wybuduje natomiast 51 wiat przystankowych i przez 10 lat będzie świadczyć usługi reklamowe na zamontowanych w nich podświetlanych panelach.
0 1 0 0 0 24.10.2016Skandia Życie zmienia nazwę na Vienna LifeOd 21 października Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń funkcjonuje pod nazwą Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Vienna Insurance Group.
0 2 0 0 0 24.10.2016Ranking aplikacji m-commerce według IRCenterM-commerce to bankowość, płatności, zakupy i promocje. W tym świecie coraz większą rolę odgrywa mobilna aplikacja Amazona i kategoria aplikacji do kuponów. 80% badanych korzysta z Allegro, spada natomiast zainteresowanie aplikacją Paybacka – oto niektóre wnioski z badania IRCenter.
0 1 0 0 0 24.10.2016„Akcja teleportacja” – Disney promuje film w aplikacji Jakdojade.plOd 24 do 27 października w wyszukiwarce połączeń komunikacji miejskiej Jakdojade.pl dostępny będzie specjalny środek lokomocji – teleport. To element akcji promocyjnej związanej z premierą filmu „Doktor Strange”, który w kinach pojawi się 26 października.
0 2 0 0 0 24.10.2016Legia Warszawa na szczycie zestawienia medialności klubów piłkarskich – analiza PSMMPolscy kibice po dwudziestu latach przerwy doczekali się występu polskiego zespołu w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Choć spotkań z Borussią Dortmund i Sportingiem Lizbona nie można zaliczyć do udanych, mistrz Polski we wrześniu powiększył przewagę medialną nad pozostałymi klubami Lotto Ekstraklasy – wynika z raportu firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 2 0 0 0 24.10.2016Smartfon czy telewizor – z którego urządzenia częściej korzystają dzieci? Badanie IQSSmartfon czy telewizor? Odpowiedź na to pytanie zwykle pozwala stwierdzić, w jakiej grupie wiekowej są respondenci i czy istnieje pomiędzy nimi różnica pokoleniowa. O ile w wyborze popularnego urządzenia w domu osoby dorosłe zdecydowanie częściej wskazują telewizor niż smartfon, o tyle odpowiedzi dzieci nie są już tak jednoznaczne – wynika z badania „Kids Power 2016” IQS.