0 1 0 0 0 11.10.2011Kamis promuje nowe produktyTrwają dwie kampanie reklamowe marki Kamis, promujące nowe produkty: Keczupurka – ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy smak w linii Złociste nuggetsy – Złociste nuggetsy na słodko. Działania prowadzone są przede wszystkim w prasie.
0 1 0 0 0 11.10.2011Justa prowadzi PR MediovskiegoOd października agencja Justa PR zajmuje się działaniami z zakresu public relations agencji interaktywnej Mediovski.
0 1 0 0 0 11.10.2011OSOZ otwarty dla komunikatów komercyjnychOgólnopolski System Ochrony Zdrowia to najpopularniejszy komputerowy system apteczny w Polsce – korzysta z niego ponad 8 tys. aptek. Za pośrednictwem specjalnego modułu farmaceuci oraz kierownicy aptek otrzymują m.in. oficjalne komunikaty Generalnego Inspektora Farmaceutycznego i informacje nadawane przez Izby Lekarskie. Obecnie firma Kamsoft, twórca OSOZ, oferuje możliwość przesyłania tą drogą również komunikatów komercyjnych.
0 1 0 0 0 11.10.2011Kampania Duo-Lactilu w okresie jesienno-zimowych infekcjiW październiku i listopadzie firma Polfarmex prowadzić będzie działania promujące probiotyk Duo-Lactil. Media kampanii to radio, telewizja oraz prasa.
1 1 0 0 0 11.10.2011Kalambury z Flegaminą (wideo)Przez cały sezon jesienno-zimowy prowadzona będzie kampania „Kalambury”, promująca preparat na kaszel Flegamina. Działania obejmują emisje spotów telewizyjnych, publikacje reklam prasowych oraz dystrybucję materiałów POS.
0 1 0 0 0 11.10.2011Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 201111 października dokładnie o 15.00 na stronie agencji doradczej i wydawniczej Agape ogłoszone zostały wyniki tegorocznego Konkursu Biuletynów Firmowych.
0 1 0 0 0 11.10.2011Firma Kler wybrała agencję reklamową i dom mediowyProducent mebli Kler zakończył dwuetapowe postępowanie przetargowe na obsługę reklamową oraz mediową.
0 1 0 0 0 11.10.2011Promocja Orsay na nośnikach DSFirma Orsay promowała kolekcję odzieży na sezon jesień/zima 2011–2012 na ponad 340 nośnikach digital signage w 11 galeriach handlowych dziewięciu największych miast Polski.
0 1 0 0 0 11.10.2011Partyzone – nowa, imprezowa marka własna IntermarchéIntermarché promuje wprowadzenie swej nowej marki własnej Partyzone działaniami na Facebooku. Marka Partyzone obejmuje tak zwane produkty „imprezowe”. Ich atrybutem wyróżniającym ma być oryginalna szata graficzna opakowania.
0 1 0 0 0 11.10.2011Produkty przyjazne dziecku wskazane przez KOPDW IX edycji konkursu KOPD „Świat przyjazny dziecku” wybrano 54 produkty i usługi, które zdaniem ekspertów są najbardziej przyjazne dzieciom i wspierają ich rozwój. Tradycyjnie, najwięcej nagród oraz wyróżnień otrzymały książki i zabawki. Po raz pierwszy w historii konkursu eksperci nagrodzili również sklepy internetowe i dziecięce artykuły do domu.