Rip Curl zadba o social media
  • 0
  • 1
2.08.2012

Rip Curl zadba o social media

Od sierpnia 2012 roku obsługą marki Rip Curl (producent odzieży, butów i akcesoriów sportowych przeznaczonych do surfingu i snowboardu) na Facebooku zajmie się agencja Leniva Studio.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2012

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2012

Facebook i Twitter bardziej opiniotwórcze niż telewizja. Kiedy zrównają się z agencjami informacyjnymi?

Media chętniej powołują się na Facebooka i Twittera niż na doniesienia płynące z telewizji – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Gdyby porównać media społecznościowe z tradycyjnymi tytułami prasowymi i rozgłośniami, Facebook i Twitter zajęłyby piąte i szóste miejsce w rankingu opiniotwórczości, wyprzedzając wszystkie tygodniki czy stacje telewizyjne.