iTaxi reklamuje się w stołecznych klubach i restauracjach
  • 0
  • 6
2.08.2012

iTaxi reklamuje się w stołecznych klubach i restauracjach

1 sierpnia w restauracjach i klubach w centrum Warszawy rozpoczęła się kampania reklamowa iTaxi – aplikacji umożliwiającej zamawianie taksówek. Przez miesiąc eksponowane będą różne wersje plakatów: po cztery dla kobiet i mężczyzn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54790 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2012

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2012

Facebook i Twitter bardziej opiniotwórcze niż telewizja. Kiedy zrównają się z agencjami informacyjnymi?

Media chętniej powołują się na Facebooka i Twittera niż na doniesienia płynące z telewizji – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Gdyby porównać media społecznościowe z tradycyjnymi tytułami prasowymi i rozgłośniami, Facebook i Twitter zajęłyby piąte i szóste miejsce w rankingu opiniotwórczości, wyprzedzając wszystkie tygodniki czy stacje telewizyjne.