RemaDays nr 1 wśród Targów Reklamy w Europie Środkowo- Wschodniej
  • 0
  • 1
13.11.2006

RemaDays nr 1 wśród Targów Reklamy w Europie Środkowo- Wschodniej

RemaDays nr 1 wśród Targów Reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej pod takim hasłem rusza niebawem III edycja Miedzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46533 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2006

Shrink sleeve zdobywa nowych zwolenników i medal

Zalety i użyteczność etykiet shrink sleeve doceniane są już nie tylko przez producentów, którzy coraz powszechniej stosują je w opakowaniach swoich wyrobów, czy przez klientów – chętnie sięgających po atrakcyjnie wyglądające produkty. Specjaliści branży opakowań także uznają ich wysokie walory użytkowe, czego przykładem jest Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich przyznany podczas ostatniej edycji targów TAROPAK firmie Masterpress – białostockiemu producentowi etykiet shrink sleeve.