0 1 0 0 0 18.09.2006MindChili konsoliduje kredyty z GETIN BankiemWłaśnie wystartowała akcja promująca kredyt konsolidacyjny – nowy produkt w ofercie GETIN Banku. Przygotowanie kampanii internetowej powierzono agencji interaktywnej MindChili. Hasłem przewodnim promocji jest „Wielka przeprowadzka kredytów do GETIN Banku”.
0 1 0 0 0 18.09.2006Wielki Encyklopedyczny Atlas Świata z „Gazetą Wyborczą”Nowa kolekcja z cyklu Biblioteki Gazety Wyborczej przygotowana przez Wydawnictwo Naukowe PWN to 18 tomów najbardziej aktualnej wiedzy o współczesnym świecie, szczegółowe mapy wszystkich państw i niespotykane dotąd zestawienie informacji o kontynentach, regionach i krajach.
0 1 0 0 0 18.09.2006Rusza strona internetowa Krajowej Agencji Handlowej SpołemKrajowa Agencja Handlowa (KAH), odpowiedzialna za konsolidację sklepów Społem, uruchomiła swoją stronę internetową. Pod adresem www.kah.pl można znaleźć informacje o postępach w realizacji projektu związanego z tworzeniem sieci „Społem Znajomy Sklep”, mapę placówek handlowych objętych pierwszym etapem konsolidacji oraz szczegółowe informacje o KAH i spółdzielniach Społem. Za przygotowanie serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Bull Design.
0 1 0 0 0 18.09.2006Supremum ponownie dla Lingualand„Lubię… czerwone wino, czarno-białe filmy i poznawanie nowych ludzi. Nieźle udaję, że potrafię chodzić na szpilkach”. „Kocham muzykę i śpiew, lubię czekoladę i psychotesty, pająki zresztą też. O wszystkim, co kocham, mówię z pasją.”. Od 15 września takie i podobne wypowiedzi towarzyszą, przygotowanej przez Supremum Group, kampanii promującej krakowską Szkołę Języków Obcych - Lingualand.
0 1 0 0 0 18.09.2006Promocja Speed1 sierpnia rozpoczęła się promocja urządzeń marki Siemens obejmująca najszybsze na świecie pralki z programem super15 oraz zmywarki z programem varioSpeed.
0 1 0 0 0 18.09.2006Przejdź na drugą stronę…Zastanawialiście się kiedyś co znajduje się Z TYŁU strony internetowej? Kod HTML? Ciekłe kryształy i lampy monitorów? Ciąg zer i jedynek?. Teraz każdy może zajrzeć na zaplecze strony internetowej i poznać prawdę.... Druga Strona K2 pokazuje to, co w rzeczywistości dzieje się na zapleczu strony agencji interaktywnej K2 Internet.
0 1 0 0 0 15.09.2006Paralotna nowa kampania dla KIAW połowie września ruszyła nowa kampania reklamowa KIA przygotowana przez Agencję Reklamową Paralotna.
0 1 0 0 0 15.09.2006General Motors i Call Center Poland zapraszają na Dni Otwarte Opla4 września br. firma Call Center Poland uruchomiła informacyjną infolinię marki Opel. Projekt związany jest z wrześniowymi przedpremierowymi pokazami Nowej Corsy, a także z Dniami Otwartymi odbywającymi się 6-7 października 2006 w salonach Opla. Infolinia czynna będzie do 14 października br.
0 1 0 0 0 15.09.2006Starcom realizuje kampanię Expandera w ogólnopolskiej telewizjiExpander, firma zajmująca się doradztwem i pośrednictwem finansowym, rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. Expander promuje się jako lider na rynku doradców finansowych.
0 1 0 0 0 15.09.2006„Uwierz w reinkarnację” – Saatchi & Saatchi dla Greenpeace PolskaKampania ma miejsce na busshelterach AMS w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz w magazynie „MaxMagazine". Ponadto powstała strona www.greenpeace.pl/segreguj_smieci z zagadnieniami dotyczącymi segregacji surowców.