Bożonarodzeniowa Kampania promocyjna cukru pudru marki Srebrna Łyżeczka
  • 0
  • 1
13.11.2006

Bożonarodzeniowa Kampania promocyjna cukru pudru marki Srebrna Łyżeczka

Firma BSO Polska, producent cukru pod marką Srebrna Łyżeczka, rozpoczyna przedświąteczne działania marketingowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2006

Shrink sleeve zdobywa nowych zwolenników i medal

Zalety i użyteczność etykiet shrink sleeve doceniane są już nie tylko przez producentów, którzy coraz powszechniej stosują je w opakowaniach swoich wyrobów, czy przez klientów – chętnie sięgających po atrakcyjnie wyglądające produkty. Specjaliści branży opakowań także uznają ich wysokie walory użytkowe, czego przykładem jest Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich przyznany podczas ostatniej edycji targów TAROPAK firmie Masterpress – białostockiemu producentowi etykiet shrink sleeve.