Reklamy z Szymonem Majewskim wciąż dobrze oceniane
  • 0
  • 1
29.08.2011

Reklamy z Szymonem Majewskim wciąż dobrze oceniane

Kampania reklamowa PKO Banku Polskiego z Szymonem Majewskim nadal zbiera dobre oceny wśród konsumentów. Jak wynika z badań PKO Banku Polskiego, prawdziwym hitem okazał się spot „Wulkan”, w którym Szymon Majewski wciela się w rolę bankomatu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

znużony

13 lat temu

Ale propaganda sukcesu!

A tymczasem tylko liczne trafne kojarzenie celebsa z marką jest tu prawdziwą wartością. Dlaczego PKO tak zależy na uzasadnianiu że ta kampania odnosi skutek? To się na wiele nie zda. Nie zmieni faktu, że wywalono potężne pieniądze, które by można wydać na ulepszenie oferty (do wypromowania później w skromniejszej ale zmyślniejszej kampani). Bo to jakość oferty jest kamieniem u szyi tego banku. Nawet najdziksze wygłupy tego czy innego pajaca tego nie zatuszują.

Rozwiń komentarze

29 sierpnia 2011