6 1 0 0 0 11.01.2018Dla eleganckich, zapominalskich czy wygodnych – Bosch promuje pralki w InternecieW nowej kampanii online marki Bosch wyjątkową rolę odgrywa cyfra 6. Producent pralek chce zwrócić uwagę konsumenta na 6 funkcji wyróżniających jego urządzenia: i-DOS, ActiveOxygen, ActiveOxygen Refresh, EcoPerfect, TimePerfect oraz Start/Pauza.
0 0 0 0 0 11.01.2018TVP prezentuje wyniki prac nad alternatywnym sposobem pomiaru oglądalności10 stycznia w siedzibie Telewizji Polskiej w Warszawie zaprezentowano wyniki prac nad pomiarem oglądalności telewizji, bazującym na danych ze ścieżki zwrotnej dekoderów telewizji kablowej. Uruchomienie alternatywnego pomiaru oglądalności było jednym z celów zarządu prezesa Jacka Kurskiego.
0 0 0 0 0 11.01.2018Maspex, Eurobank i Kantar Media w gronie członków IAA PolskaIAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy przyjęło do grona swoich członków kolejne firmy. Są to Maspex, Eurobank, a także Kantar Media.
0 7 0 0 0 11.01.2018Polski Internet w grudniu 2017 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w grudniu 2017 r. wyniosła ogółem 27,6 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,9 mln. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 21,7 mln.
0 0 0 0 0 10.01.2018CCC rozstrzyga międzynarodowy przetargZakończył się przetarg na obsługę marki CCC w social media na 17 rynkach, w tym w Polsce. Wygrały dwie siostrzane spółki z Grupy MullenLowe: MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw.
0 0 0 0 0 10.01.2018Coca-Cola i Robert Lewandowski kończą współpracęZ początkiem 2018 r. wygasła umowa pomiędzy Coca-Colą a Robertem Lewandowskim. Piłkarz od kilku lat pojawiał się w reklamach marki na polskim rynku.
0 0 0 0 0 10.01.2018Wavemaker startuje w Polsce9 stycznia na polskim rynku rozpoczął działalność Wavemaker. To nowa agencja utworzona w wyniku globalnego połączenia sił agencji MEC oraz Maxus w ramach GroupM. CEO firmy została Izabela Albrychiewicz.
1 0 0 0 0 10.01.2018Ikea przygotowała reklamę, na którą trzeba… nasikaćSzwedzki oddział Ikei przygotował niecodzienną reklamę prasową. Jeśli zetknie się ona z moczem ciężarnej kobiety, pojawi się na niej informacja o możliwości uzyskania zniżki na dziecięce łóżeczko.
0 0 0 0 0 10.01.2018Maspex powierza obsługę mediową StarcomowiFirma Maspex zakończyła przetarg na agencję mediową. Do obsługi budżetu marketingowego w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów wybrany został Starcom.
0 0 0 0 0 10.01.2018Conhpol Elite wybrał agencję do obsługi media relations i social mediaMarka obuwnicza Conhpol Elite wybrała agencję PR. Od stycznia prowadzeniem działań media relations i social media zajmuje się Face It.