Reklama e-sklepu z kilkulatkami w stylu wamp niezgodna z Kodeksem etyki reklamy
  • 0
  • 5
28.11.2014

Reklama e-sklepu z kilkulatkami w stylu wamp niezgodna z Kodeksem etyki reklamy

KER rozpatrzyła skargi na internetową reklamę firmy Ballerina. Kilkuletnie dziewczynki, umalowane i pozujące jak dorosłe modelki, promują w niej kolekcję dziecięcych rajstop i podkolanówek „El Baby”. Komisja uznała, że kreacje naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2014

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2014

IMM: Reklamy w branży finansowej warte 336 mln zł. Trwa ofensywa firm pożyczkowych

Wydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 r. 336 mln zł – wynika z analizy IMM. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność firm pożyczkowych. Vivus, Provident oraz Wonga znalazły się w czołówce zestawienia i przeznaczały na promocję więcej środków niż niektóre banki.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2014

Wydatki na reklamę online w branży nieruchomości – raport firmy Blink.pl

Biura nieruchomości z Poznania i Gdańska za każde kliknięcie w reklamę w wyszukiwarce zapłacą średnio o złotówkę więcej niż firmy z Krakowa. To właśnie poznaniacy i gdańszczanie wykazują największe zainteresowanie zakupem nieruchomości, z kolei wynajmem – warszawiacy. Blink.pl przedstawił wyniki badania określającego warunki konkurowania w branży nieruchomości na rynku reklamy w Google.