„Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce” – raport IAB Polska i PwC
  • 0
  • 1
27.11.2014

„Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce” – raport IAB Polska i PwC

IAB Polska i PwC przygotowały raport „Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce”. Celem publikacji jest m.in. dostarczenie kompleksowej wiedzy na temat roli marketingu interaktywnego w kształtowaniu gospodarki w naszym kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

27 listopada 2014

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2014

Wydatki na reklamę online w branży nieruchomości – raport firmy Blink.pl

Biura nieruchomości z Poznania i Gdańska za każde kliknięcie w reklamę w wyszukiwarce zapłacą średnio o złotówkę więcej niż firmy z Krakowa. To właśnie poznaniacy i gdańszczanie wykazują największe zainteresowanie zakupem nieruchomości, z kolei wynajmem – warszawiacy. Blink.pl przedstawił wyniki badania określającego warunki konkurowania w branży nieruchomości na rynku reklamy w Google.

26 listopada 2014