0 1 0 0 1 1.12.2014Reaktywacja marki zegarków BłonieMarka zegarków Błonie powraca na polski rynek. Do sprzedaży trafił pierwszy model inspirowany m.in. Zodiakiem produkowanym w latach 60. XX w. Reaktywacją zajęli się Michał Dunin i Maciej Maślak, związani z agencją interaktywną WebTalk.
2 1 0 0 0 1.12.2014Blogerzy podejmują kulinarne wyzwanie Boscha (wideo)Marka Bosch rozpoczęła akcję promocyjną robotów kuchennych MaxxiMum z zestawem akcesoriów Pasta Passion, Veggie Love, VitalEmotion oraz Tasty Moments 5w1. W działania zaangażowała blogerów kulinarnych, m.in. Dorotę Wdowińską-Rozbicką i Joannę Moroch.
1 1 0 0 0 1.12.2014Ruch według Plushaka w kampanii marki Plush (wideo)„Ruchy, ruchy” to startująca 1 grudnia świąteczna kampania oferty Mix w Plushu. Promuje zestaw ze smartfonem Samsung Galaxy Ace 4 i opaską Activity Tracker, dostępny w cenie od 1 zł.
0 1 0 0 0 1.12.2014Edyta Płaczkowska zakłada firmę CinemobilePowstaje firma Cinemobile. Będzie świadczyć usługi z zakresu strategii marek, strategii komunikacji, kreacji i produkcji treści telewizyjnych oraz internetowych. Właścicielką i dyrektor zarządzającą jest Edyta Płaczkowska.
1 1 0 0 0 1.12.2014Nowy wariant piwa z oferty Żywca promowany w telewizji (wideo)Żywiec rozpoczął kampanię reklamową swojego piwa typu American Pale Ale (APA). Od 1 grudnia marka będzie promować nowy wariant 60-sekundowym spotem przybliżającym proces jego powstawania.
0 1 0 0 0 1.12.2014Firma Vision Express wybrała agencję reklamowąPrzygotowaniem nowej platformy komunikacyjnej marki Vision Express w Polsce zajmie się San Markos. Agencja zwyciężyła w przetargu.
1 3 0 0 0 1.12.2014Św. Mikołaj w rytmie hip-hopu w kampanii Komputronika (audio)Sieć Komputronik rozpoczęła kampanię „Święta na wypasie”. Działania są kierowane do rodziców i seniorów, jak również studentów i dzieci. Akcja potrwa do 24 grudnia.
0 1 0 0 0 1.12.2014Grupa WP kupuje Grupę MoneyGrupa Wirtualna Polska podpisała umowę zakupu całościowych udziałów w Grupie Money. Chce w ten sposób wzmacniać swoją pozycję w kategorii biznes, finanse, prawo. Inwestycja ta stanowi także fundament dalszego rozwoju Grupy WP w obszarze finansowego e-commerce. Wartość transakcji nie została ujawniona.
1 1 0 0 0 1.12.2014W zeszłym roku książka, w tym nóż za 600 zł. Świąteczna promocja sprzedaży Lidla (wideo)Lidl rozpoczął nową promocję. Za 600 zł wydane na przedświąteczne zakupy w sklepach sieci klienci będą mogli otrzymać nóż. Akcję reklamują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.
26 40 0 0 3 30.11.2014Zwycięzcy Chamletów 2014 (pełna lista nominowanych)28 listopada rozstrzygnięto po raz piąty i ostatni konkurs na najgorszą reklamę roku – Chamlety. Jak zwykle, wśród nominowanych i nagrodzonych przeważają reklamy firm i podmiotów lokalnych.