Raport: Trzyprocentowy spadek reklamy wielkoformatowej w 2011 roku
  • 1
  • 1
16.02.2012

Raport: Trzyprocentowy spadek reklamy wielkoformatowej w 2011 roku

Spółka CAM Media zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ograniczenia inwestycji reklamowych i słabego ostatniego kwartału 2011.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lutego 2012