Espresso

22 lutego 2012

21 lutego 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2012

Uczestnictwo Polaków w wydarzeniach kulturalnych: raport

Najczęstszym powodem, dla którego Polacy uczestniczą w wydarzeniach kulturalnych, jest chęć odprężenia się, zaś największą barierą w korzystaniu z kultury – brak czasu. Spośród wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych Polacy preferują projekcje filmowe, imprezy taneczne, koncerty muzyki popularnej oraz festiwale muzyczne. Głównym źródłem informacji na temat wydarzeń kulturalnych są reklamy telewizyjne – wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2012

Rusza kampania informacyjna nowej platformy e-kuponowej Payback (wideo)

20 lutego Payback rozpoczął kampanię reklamującą nową platformę e-kuponowej. „Nowe, szybkie, wygodne” – pod takim hasłem prezentowane są e-kupony, które aktywowane są przez Internet lub za pomocą smartfonów i nie wymagają drukowania. Kampania informacyjna potrwa do 15 marca, większość działań ma miejsce w Internecie. Akcję wspierają aktywności w obszarze social media i mobilnym.

Poprzednie Następne