Raport Salesforce o obsłudze klienta zapowiada trzycyfrowe wzrosty (infografika)
  • 0
  • 1
14.01.2016

Raport Salesforce o obsłudze klienta zapowiada trzycyfrowe wzrosty (infografika)

Co jest ważne dla utrzymania efektywnej obsługi klienta? Jakie są prognozy firm oraz jak z obsługą klientów radzą sobie najlepsi? Na te m.in. pytania próbuje odpowiedzieć Salesforce w raporcie „2015 State of Service”. Badanie objęło przedsiębiorców wyodrębnionych ze względu na stopień ich zaawansowania i organizacji obsługi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2016

13 stycznia 2016