Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
  • 0
  • 1
2.11.2010

Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Wrześniowy raport Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” podaje: pierwsze miejsce zestawienia należy do „Rzeczpospolitej” (1016), za nią plasuje się „Gazeta Wyborcza” (697). Na trzecim miejscu podobnie jak w poprzednim miesiącu znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (461). Za DGP miejsca zajmują radio RMF FM (339) i telewizja TVN24 (307).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2010