1 2 0 0 0 22.11.2010Loteria Lidla z ekspresami Siemensa„Nagrody ekspresem” – pod takim hasłem 14 listopada rozpoczęła się loteria sieci Lidl, w której jedną z głównych nagród są ekspresy ciśnieniowe marki Siemens. Dla zwycięzców przewidziano 300 urządzeń tego typu oraz roczny zapas kawy.
0 1 0 0 0 19.11.2010Chwila wytchnienia od Knoppers i Digital OneKampania promocyjna pod hasłem „Chwila wytchnienia”, przeprowadzona przez strategiczną agencję interaktywną Digital One dla marki Knoppers, spotkała się z zainteresowaniem internautów.
0 1 0 0 0 19.11.2010Grupa 3 dla Tymbarku3 listopada w sklepach sieci Carrefour rozpoczęła się akcja promocyjna – loteria, której celem jest wzrost sprzedaży produktów Tymbark z portfolio firmy Maspex Wadowice.
0 1 0 0 0 19.11.2010PIAP zbadał postrzeganie upominku reklamowegoPolska Izba Artykułów Promocyjnych za pośrednictwem systemu elektronicznych ankiet sprawdziła, w jaki sposób upominek reklamowy postrzegany jest przez klienta końcowego.
0 1 0 0 0 19.11.2010Orlen ulubioną stacją turystówStacje benzynowe Orlenu zostały wyróżnione tytułem „Korona Turystyki 2010” jako najchętniej wybierane przez turystów. Celem plebiscytu, zorganizowanego przez magazyn „Polska Wita”, było wyłonienie marek, miejsc i regionów cieszących się największą popularnością wśród podróżujących.
1 1 0 0 0 19.11.2010Klimaty takie jak kiedyś (wideo)Dzisiaj rozpoczyna się najnowsza kampania reklamowa marki Krakus, pod hasłem „Klimaty takie jak kiedyś”. Działania będą wspierać wizerunek marki, budowany poprzez silne, pozytywne skojarzenia z minionymi czasami. Kampania ATL przekazuje najważniejsze atrybuty marki, odwołujące się do zmysłów zapachu, smaku i aromatu.
1 1 0 0 0 19.11.2010Kampania „Stop Biernemu Paleniu” (wideo)Kampania rozpoczęła się 15 listopada konferencją prasową. Celem konferencji było przedstawienie genezy powstania akcji „Stop Biernemu Paleniu”, jak również zaprezentowanie wyników sondy ulicznej przeprowadzonej dla celów kampanii.
0 1 0 0 2 19.11.2010Rozmiar (biustonosza) ma znaczenieInteraktywna agencja mediowa Sales & More realizuje kampanię promocyjną online dla marki Triumph. Jej celem jest poinformowanie użytkowniczek Internetu o prowadzonej przez markę akcji pod hasłem „Rozmiar ma znaczenie”.
0 1 0 0 0 19.11.2010Alert Media warzy piwne słowaOd listopada br. warszawska agencja Alert Media Communications rozpoczęła współpracę z Bierhalle – liderem na polskim rynku restauracji z minibrowarem. Agencja odpowiada za opracowanie planu działań komunikacyjnych wokół 5-lecia działalności tej największej w Polsce sieci restauracji z minibrowarami oraz za przygotowanie długoterminowej strategii komunikacji i kontakty z mediami.
0 1 0 0 0 19.11.2010Rebranding sieci reklamowej Ad-viceW ramach wdrażanej nowej strategii marketingowej sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła proces rebrandingu. Na tym etapie obejmuje to działania promocyjne, których podstawę stanowi hasło „Quality of brand advertising”.