Radio w wakacje: większe wydatki reklamodawców
  • 0
  • 1
6.10.2011

Radio w wakacje: większe wydatki reklamodawców

W te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamodawców sezonowych, którzy na promocję w tym medium wydali 11,1 mln zł – o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował za to Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2011

Konferencja Travel 2.0 – spotkaj się z ekspertami i wygraj nagrody wartości 30 tys. zł

Jak skutecznie pozycjonować stronę hotelu w wyszukiwarkach? Jak wykorzystywać Facebook i społeczności internetowe w komunikacji marketingowej biura podróży? Jak stworzyć efektywną kampanię w branży travel? Na tego typu pytania odpowiedzą praktycy z zakresu e-marketingu podczas konferencji Travel 2.0, która odbędzie się 19–20 października w Poznaniu w czasie targów turystycznych Tour Salon / Invest Hotel 2011.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Wyzwania reklamy

Świat reklamy i rynek mediów komplikuje się: mobile, rozszerzona rzeczywistość, zredukowana rzeczywistość (tak, tak, jest taka, ang. diminished reality), symultaniczne korzystanie z mediów, multitasking itd. Pojawia się wiele modnych – mniej lub bardziej nowych – haseł jak: grywalizacja, media społecznościowe, prosument, neuromarketing, WoMM, social media marketing... Trudno za tym wszystkim nadążyć, ale jeszcze trudniej scalić tę wiedzę, tak by móc nią efektywnie (!) posługiwać się w pracy marketingowca.