"Pure" - magazyn poświęcony marce Finlandia Vodka
  • 0
  • 1
21.05.2009

„Pure” – magazyn poświęcony marce Finlandia Vodka

Na rynku pojawił się magazyn poświęcony marce Finlandia Vodka. Według planów wydawniczych PURE będzie ukazywał się dwa razy w roku w formie luksusowego albumu prezentującego świat wartości marki, należącej do portfolio Brown Forman Polska Sp. z o.o.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2009

Kamikaze dla Telefonii Dialog

17 czerwca we Wrocławiu odbędzie się Wielki Finał DialNet Masters – organizowanej przez Telefonię Dialog ogólnopolskiej olimpiady wiedzy o Internecie dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. W finale wezmą udział 42 czteroosobowe drużyny wyłonione w trakcie rozgrywek on-line i off-line spośród prawie 4 tysięcy drużyn zakwalifikowanych do startu w Olimpiadzie. Obsługę konkursu w Internecie już po raz drugi powierzono agencji interaktywnej Kamikaze.