200.000 klientów zjednoczyło się do walki ze złą obsługą
  • 0
  • 1
21.05.2009

200.000 klientów zjednoczyło się do walki ze złą obsługą

Program Jakość Obsługi rozwija się w szybkim tempie i udostępnia coraz to nowe możliwości dla stale powiększającego się grona użytkowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2009

Kamikaze dla Telefonii Dialog

17 czerwca we Wrocławiu odbędzie się Wielki Finał DialNet Masters – organizowanej przez Telefonię Dialog ogólnopolskiej olimpiady wiedzy o Internecie dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. W finale wezmą udział 42 czteroosobowe drużyny wyłonione w trakcie rozgrywek on-line i off-line spośród prawie 4 tysięcy drużyn zakwalifikowanych do startu w Olimpiadzie. Obsługę konkursu w Internecie już po raz drugi powierzono agencji interaktywnej Kamikaze.