Puma reklamuje się w szkołach
  • 0
  • 1
29.03.2010

Puma reklamuje się w szkołach

„Love Equals Football” – pod takim hasłem 1 kwietnia zacznie się prowadzona w ramach kampanii wizerunkowej Puma „L = F” akcja promocyjna tej marki, zorganizowana przez POS Media Poland. Akcja potrwa do 30 kwietnia i obejmie swym zasięgiem szkoły średnie w wyselekcjonowanych miastach Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

oburzona

14 lat temu

No bomba

A kto tę markę do szkół wpuścił? Marka życzy sobie miejsca, gdzie młodzież "nie ejst zasypywana innymi komunikatami"- świetne, po prostu świetne. I takim to miejsce powinno pozostać. A "zasypywana" młodzież powinna tam być co najwyżej "komunikatami" z matematyki, polskiego itp. Markowe dystrybutory z napojami w szkołach to już chyba wystarczające ustępstwo na rzecz świata komercji? One mają przynajmniej jakąś praktyczną funkcję - można się napić np. czegoś gorącego. Ale plakaty marek na ścianach?

29 marca 2010