0 1 0 0 0 14.04.2010VII edycja konkursu ArtZeptZepter International rozpoczął VII edycję międzynarodowego konkursu ArtZept 2010. To konkurs na najlepszą kreację w ramach sztuki użytkowej, skierowany do młodych projektantów i artystów z całego świata, w tym także z Polski. Tegorocznym tematem przewodnim jest patera na owoce.
0 1 0 0 0 13.04.2010Wielkoformatowa kampania Air Berlin w KrakowieOd początku kwietnia trwa outdoorowa kampania linii lotniczych Air Berlin. Po Poznaniu i Szczecinie, gdzie reklamy eksponowane były jesienią ubiegłego roku, przyszła pora na Kraków.
1 1 0 0 1 13.04.2010Dzieci lepią Ciastusia dla DanoneAgencja Young & Rubicam Brands przygotowała nowy spot promujący mleczny serek z portfolio marki Danone.
0 1 0 0 0 13.04.2010Highlite PR po raz kolejny dla Brave FestivalAgencja Highlite PR po raz drugi będzie obsługiwała „Brave Festival – przeciw wypędzeniom z kultury”, którego szósta edycja odbędzie się we Wrocławiu w dniach 2–9 lipca br.
1 1 0 0 0 13.04.2010Nowy spot DanioAgencja Young & Rubicam przygotowała spot związany z wejściem na rynek nowej wersji smakowej serka homogenizowanego z portfolio Danone’a – Danio z kawałkami czekolady.
0 1 0 0 0 13.04.2010Display HiFi nominowany do głównej nagrody w konkursie POPAI Awards Paris 201030 marca 2010 r. w Paryżu odbył się międzynarodowy konkurs POPAI Awards Paris 2010.
0 1 0 0 0 13.04.2010Tytuły Roku 2010 przyznaneTygodnik „Media & Marketing Polska” w dorocznym raporcie „Internet” przyznał Tytuły Roku 2010.
0 1 0 0 0 13.04.2010Agencja Proximity z Fundacją REOAgencja Proximity nawiązała współpracę z Fundacją REO. Celem wspólnych działań jest podniesienie świadomości szerszej grupy odbiorców w zakresie korzyści społeczno-ekologicznych wynikających ze stosowania odnawialnych źródeł energii.
0 1 0 0 0 12.04.2010Flügger rozpoczyna szerokie działania promocyjneFlügger Sp. z o.o., producent farb i akcesoriów malarskich, rozpoczyna cykl działań promocyjnych. Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki i jej rozpoznawalności, szczególnie wśród klientów indywidualnych.
0 6 0 0 0 12.04.2010Podłogi interaktywne od 30 kwietnia w dziewięciu MultikinachMultikino wprowadza nowy nośnik reklamowy – interaktywną podłogę (iFoot) firmy Aduma.