Pszczółka, ognik, przewodnik i koszykarze w kampanii marki Energa - Marketing przy Kawie
Pszczółka, ognik, przewodnik i koszykarze w kampanii marki Energa
  • 1
  • 0
7.12.2018

Pszczółka, ognik, przewodnik i koszykarze w kampanii marki Energa

Grupa Energa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Więcej energii na to, co ważne”. Akcja obejmować będzie spoty wizerunkowe, jak też cykl reklam poświęconych produktom i promocjom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Natali belenko

5 lat temu

Aha, przy okazji, to całkiem znana marka), która jest powszechnie rozpoznawalna) Wiem, co robić, żeby się również dowiedzieć, najpierw trzeba zrobić logo, to jest strona dla takiej rzeczy logaster.com/pl/ jest za darmo)

7 grudnia 2018