„Przyszła bankowość” – kampania reklamowa wirtualnego banku Alior Sync (wideo)
  • 2
  • 1
21.06.2012

„Przyszła bankowość” – kampania reklamowa wirtualnego banku Alior Sync (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Alior Sync – wirtualny bank nowej generacji. Działania marketingowe zostały podzielone na dwa etapy – kampanię wizerunkową oraz kampanie produktowe, które podkreślą funkcjonalności oraz benefity oferowane przez Alior Sync.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2012

Cafe Monitor 2012: częściej odwiedzamy kawiarnie sieciowe

Popularność kawiarni sieciowych rośnie – od trzech lat systematycznie przybywa im klientów, a coraz więcej z nich deklaruje, że kawiarnie sieciowe to miejsce, w którym najczęściej piją kawę. Wybierając kawiarnię, klienci najczęściej kierują się smakiem kawy i innych napojów, jednak w porównaniu z poprzednim rokiem wzrosło znaczenie dwóch innych czynników: dobrego smaku ciast i deserów oraz atrakcyjnych promocji – wynika z piątej edycji badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.