Euro 2012 – sukces mimo porażki
  • 0
  • 1
21.06.2012

Euro 2012 – sukces mimo porażki

Systematycznie maleją obawy Polaków związane z organizacją Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012 – wynika z badania „Euro 2012 Tracking marek”, prowadzonego w trybie codziennym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47061 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 czerwca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2012

Cafe Monitor 2012: częściej odwiedzamy kawiarnie sieciowe

Popularność kawiarni sieciowych rośnie – od trzech lat systematycznie przybywa im klientów, a coraz więcej z nich deklaruje, że kawiarnie sieciowe to miejsce, w którym najczęściej piją kawę. Wybierając kawiarnię, klienci najczęściej kierują się smakiem kawy i innych napojów, jednak w porównaniu z poprzednim rokiem wzrosło znaczenie dwóch innych czynników: dobrego smaku ciast i deserów oraz atrakcyjnych promocji – wynika z piątej edycji badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.