PRotony po raz trzeci
  • 0
  • 1
9.02.2009

PRotony po raz trzeci

Rusza trzecia edycja nagród branży public relations – PRotony 2009. O nagrody mogą ubiegać się osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji, organizacji non-profit oraz administracji publicznej, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2009

Internet w badaniach marketingowych

Tematyka badań przeprowadzanych zarówno w Internecie, jak i za jego pośrednictwem ciągle jest stosunkowo nowa i przysparza wielu problemów. Równocześnie, żadne rzetelne badanie dotyczące jakiejkolwiek grupy społecznej nie może obyć się bez analizy jej zachowań w sieci. Pomysłodawcy projektu Biznes 2.0 zapraszają na konferencję, skierowaną do przedstawicieli domów medialnych, agencji i sieci reklamowych, agencji interaktywnych, badaczy opinii publicznej, dziennikarzy i adeptów nauk społecznych.