Serwisy Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost w portfolio Ad.Netu
  • 0
  • 1
9.02.2009

Serwisy Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost w portfolio Ad.Netu

Od 1 lutego 2009 portfolio Ad.Netu powiększa się o serwisy Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost Sp. z o.o. Czołowe miejsce w grupie AWR zajmuje wprost24.pl – on-linowe wydanie popularnego polskiego tygodnika społeczno-informacyjnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2009

Internet w badaniach marketingowych

Tematyka badań przeprowadzanych zarówno w Internecie, jak i za jego pośrednictwem ciągle jest stosunkowo nowa i przysparza wielu problemów. Równocześnie, żadne rzetelne badanie dotyczące jakiejkolwiek grupy społecznej nie może obyć się bez analizy jej zachowań w sieci. Pomysłodawcy projektu Biznes 2.0 zapraszają na konferencję, skierowaną do przedstawicieli domów medialnych, agencji i sieci reklamowych, agencji interaktywnych, badaczy opinii publicznej, dziennikarzy i adeptów nauk społecznych.